برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image

ویدئو چند ضلعی ها با آموزش مفاهیم گوشه و لبه

با فیلم آموزشی زیر در مورد چند ضلعی ها و مفاهیم گوشه و لبه بیشتر بدانید. این یک ویدیوی عالی برای معرفی موضوع چند ضلعی به بچه های خود در مدرسه یا خانه، با شیوه ای سرگرم کننده و جذاب خواهد بودبا مام پلاس همراه شوید با مشاهده ویدئوی چند ضلعی ها با آموزش مفاهیم گوشه و لبه

اطراف ما از اشکال، زوایا و رنگ های مختلف تشکیل شده است! کودک قبل از اینکه حتی بتواند صحبت کند، احتمالاً  قبلاً به این چیزها توجه کرده است. از آنجایی که شکل ها بخش اساسی از دنیای ما هستند،ضروری است که یادگیری اشکال  را حتی در سنین پایین توسعه دهند.

آموزش اشکال به فرزندتان چیزی بیش از کمک به فرزندان برای درک چیستی دایره، مثلث یا هشت ضلعی است. شناخت  و درک ویژگی های خاص شکل ها یک مهارت ضروری است که بچه ها را برای یادگیری پیشرفته تر آماده می کند.

آموزش تقارن با شعر ،ریاضی اول ابتدایی

اموزش تفریق با شعر ریاضی اول ابتدایی و پیش دبستانی

مرور ریاضی اول بخش اول آموزش عدد نویسی در جدول ارزش مکانی

تدریس ریاضی اول دبستان جمع و تفریق ده تایی


هر شکل هندسی از قسمت های مختلفی مانند گوشه، ضلع ها، لبه ها تشکیل شده است. ما به اشیاء مختلفی با صورت های مستطیلی، وجه های دایره ای، وجه های مکعبی، وجه های الماسی، وجه های مثلثی و ... برمی خوریم، اجسام زیادی را نیز می شناسیم که گوشه ها و لبه های تیز دارند. ما در مورد چند ضلعی ،گوشه ولبه های اشکال مختلف صفحه و اشکال هندسی یاد خواهیم گرفت.

چند ضلعی چیست؟

چند ضلعی یک شکل دو بعدی مسطح با اضلاع مستقیم است که کاملاً بسته است. طرفین باید صاف باشند، نه منحنی. با این حال، چند ضلعی ها می توانند هر تعداد ضلع داشته باشند.
گوشه در اشکال چیست؟

گوشه در اشکال، نقاطی هستند که دو یا چند پاره خط یا لبه به هم می رسند (مانند یک گوشه). . به عنوان مثال یک مکعب دارای 8گوشه و یک مخروط دارای یک گوشه است.

نام دیگرگوشه راس است، اما وقتی با اشکال دو بعدی و سه بعدی سروکار داریم ، کلمه رئوس ترجیح داده می شود.

لبه ها چیست؟

لبه ها خطوطی از شکل دو بعدی یا سه بعدی هستند. لبه هاخطوطی هستند که رئوس (نقاط گوشه) را به سمت بالا می‌پیوندند و شکل‌ها و صورت‌ها را تشکیل می‌دهند.

اگرچه بسیاری از اشکال دارای خطوط مستقیم و لبه های مستقیم هستند، اما اشکالی وجود دارند که دارای لبه های منحنی هستند، مانند نیمکره.

در وب سایت مام پلاس ببینید. 

آموزش نقاشی حیوانات بااشکال هندسی

چگونه با کودک عصبانی خود مقابله کنیم

گریه کردن کودک برای خواسته هایش


برچسب ها

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود