برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image
استایل تابستانه.jpg

استایل شیک تابستانه زنانه ومردانه (نکات مد و فشن)

تابستان فصل گرمی است که همیشه برای همه ما پوشش خنک مطرح بوده است. در انتخاب لباس در تابستان همیشه نباید زیبایی و طرح آن را در نظر بگیرید بلکه لباس شما در تابستان باید نقش یک خنک کننده همراه و همیشگی را برای تان بازی کند و شما را از گرمای تابستان برهاند. بنابراین در تابستان باید در انتخاب لباس دقت کنید و لباس های تهیه شده از الیاف طبیعی را انتخاب کنید. در این بخش از سایت مام پلاس شما را با ویژگی های منحصر به فرد این لباس های تابستانه آشنا خواهیم کرد.

تابستان می تواند فصل سختی برای لباس پوشیدن باشد ، اما چند روش قابل اعتماد برای پوشیدن برای گرما و رطوبت متورم وجود دارد.

9 نکته مد برای یک ظاهر طراحی شده لباس تابستانی

روش های زیادی وجود دارد که می توانید کمد لباس خود را برای هوای گرم آماده کنید.

لباس های رنگ روشن بپوشید. رنگ های روشن و لباس های سفید و پیراهن های دکمه دار را انتخاب کنید ، که منعکس کننده اشعه های خورشید است ، نه اینکه آن را جذب کند.

لباس های بدون آستین یا گشاد را انتخاب کنید. وقتی صحبت از لباس های تابستانی می شود ، هدف داشتن هرچه بیشتر جریان هوا است. بلوزهای شانه ای یا آستین پفکی را در نظر بگیرید.لباس های آستین کوتاه نیز گزینه خوب دیگری است.

از لباس تنگ دور شوید. لباس های گشاد بهترین شرط شما برای خنک ماندن در تابستان است. سراغ شلوارهای کوتاه و گشاد ، پیراهن های گشاد ، بلوزهای بزرگ و لباس ها و دامن های فضای باز بروید.

اوقات فراغت خود را ارتقا دهید. پارچه های فنی معمولاً رطوبت زدائی می کنند ، اما تنگ نیز هستند ، که همیشه برای تابستان مناسب نیست. اگر از علاقه مندان به ورزش و ورزش هستید ، شلوار جین و ژاکت مشکی معمول خود را با شورت دوچرخه رنگی و تاپ مخزن یا تاپ آستین کوتاه عوض کنید.

پارچه های نخی را انتخاب کنید. ممکن است در بقیه سال مهم نباشد ، اما قطعاً تفاوت بین پارچه های قابل تنفس و پارچه هایی را که در تابستان بدن ر به تعریق می اندازند ، مشاهده خواهید کرد. مواد مصنوعی معمولاً قابل تنفس نیستند ، بنابراین برچسب های لباس را بررسی کنید تا مطمئن شوید لباس های شما صد در صد کتان ، پنبه یا ابریشم است. 

شلوار جین  یکی از پارچه های سنگین است. اگر شلوار جین استرچ یا شلوار جین لاغر پوشیده اید ، ممکن است آن ها را برای سبک تابستانی خود خیلی گرم ببینید. به جای آن به دنبال شلوار نخی یا پارچه ای سبک باشید. اگر باید جین بپوشید ، شلوار جین دمپا گشاد را انتخاب کنید که هنوز هم می تواند تا حدی گردش هوا را فراهم کند.

 

 

روی مطلب کلیلک کنید و حتما بخوانید : آرایش تابستانه جذاب همراه با نکات و ترفندها

 

به لباس ها اعتماد کنید. لباس ها فقط برای موارد خاص نیستند. یک لباس تابستانی راحت برای روزهایی که نمی دانید چه لباسی بپوشید گزینه ای آسان است. تابستان زمان مناسبی برای بیرون آوردن مینی لباس ، رومپرس(یعنی لباس سرهمی.یک تیکه متل سارافون یا بلوز و شلوار یک تیکه یا بلوز و شلوارک یکسره) لباس ماکسی بدون آستین یا دامن بلند را انتخاب کنید. (یا لباس ساحلی) لباس جلوی کراوات می تواند کمی گردش هوا اضافی به شما بدهد.

صندل چرمی بپوشید. فلیپ فلاپ ها برای رفتن به ساحل بسیار مناسب هستند ، اما برای آرایش ظاهرتان ، صندل های بند دار یا اسپادریل را انتخاب کنید ، که هنوز هم به انگشتان پا اجازه نفس کشیدن می دهد. صندل های چرمی گزینه های راحتی دارند که شیک تر از فلیپ فلاپ های فوم استاندارد هستند.

لوازم جانبی را به حداقل برسانید. تعداد زیادی گردنبند یا آویز آویز می تواند در اثر گرما به پوست شما بچسبد. یکی از لوازم جانبی را انتخاب کنید ، مانند گوشواره های حلقه ای.

5 اصل برای لباس های مردانه در تابستان... 

تابستان همیشه با نشاط و آرامش روبرو می شود.

هنگامی که دما شروع به افزایش می کند - مردان در همه جا لباس خود را مانند بیرون رفتن به ساحل شروع می کنند.

وسوسه پوشیدن شلوارک و تی شرت با بالا رفتن دما بهانه ای برای پایین آوردن استانداردهای درجه یک شما نیست.

در سایت مام پلاس به شما نشان می دهیم که چگونه در هوای گرم لباس تیز بپوشید. با کمک 5 اصل و موارد لباس ذکر شده در زیر - سبک شما برای ماه های تابستان مناسب و هوشمند خواهد بود.

آماده اید؟

آنچه در مقاله امروز به آن پرداخته ایم:

  • لباس و پارچه های سبک بخرید

  • با پارچه های قابل تنفس خنک باشید

  • با کلاه و عینک خود را در برابر آفتاب محافظت کنید

  • از بلیزرهای خط دار خودداری کنید

  • رنگ های روشن تر را انتخاب کنید

شماره 1 خرید لباس و پارچه سبک

مردی که زیر آفتاب نشسته است

به عنوان یک قاعده کلی - بهترین پارچه ها برای آب و هوای گرمسیری سبک هستند و از مواد طبیعی مانند پنبه یا پارچه ساخته می شوند.

وزن پارچه را حس کنید - باید احساس سبک بودن داشته باشید.

آن را در کنار نور نگه دارید - اگر کمی از طریق آن می توانید ببینید - این نشانه خوبی است.

پارچه های سبک و سبک تمایل دارند سریعتر خشک شوند - در صورت عرق کردن یک پاداش است.

پشم سبک 100٪ نیز گزینه مناسبی است. یک تصور غلط کلی وجود دارد که پشم در زمستان بهتر است اما حقیقت این است که بافت های سبک تر پشم برای هوای گرم مناسب است.

پارچه های سنگین به پوست شما می چسبند و عرق را به دام می اندازند - یک لایه گرما بین پارچه و بدن شما اضافه می شود.

به جای پوشیدن نسخه های سنگین تر از پنبه - مانند پارچه جناغی ، که همان چیزی است که شلوار جین شما از آن ساخته شده است - از پاپلین و پنبه مادراس استفاده کنید. پیراهن های لباس نخی  پارچه هایی خنک هستند

شماره 2 با پارچه های قابل تنفس خونسرد باشید

دمای بالا همراه با رطوبت بالا می تواند زندگی را ناخوشایند کند - به ویژه برای افرادی که به شرایط گرمسیری عادت ندارند.

انسان با تعریق گرما از بدن ، دمای بدن را حفظ می کند.

مهم است که گردش هوا برای حفظ دمای بدن خنک باشد.

پارچه های آب و هوای گرم باید جریان هوا را از طریق لباس به حداکثر برسانند ، اجازه می دهد تا گرما و هوای مرطوب از آن خارج شود.

پارچه ها باید تنفس کنند.

پارچه هایی که رطوبت را به دام می اندازند ، بوی نامطبوع ایجاد می کنند. الیاف طبیعی به طور کلی در جذب رطوبت از پوست و تبخیر شدن آن از سطح خارجی بهتر عمل می کنند.

برخی از پارچه ها با ایجاد یک لایه عایق روی پوست گرما را به دام می اندازند. پارچه های مصنوعی و بافتهای ضخیم تر ، گرما را به بدن منعکس می کنند و جریان هوای گرم و مرطوب را به بیرون مهار می کنند.

الیاف مصنوعی تمایل به دفع آب دارند. آنها اجازه می دهند عرق جمع شده ، تبخیر را کاهش داده و باعث ناراحتی و تحریک شود.

ابریشم گزینه خوبی نیست زیرا تمایل به حفظ گرما دارد. ابریشم می تواند در اثر قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید و تعریق مقداری از قدرت خود را از دست بدهد.

پشم با توانایی طبیعی در تنفس ، از پارچه های پلی استر - به خصوص در لباس های پشمی با وزن گرمسیری - بهتر است.

شماره 3 از خود در برابر آفتاب محافظت کنید

گرچه مهم است که در گرما به بهترین شکل خود ظاهر شوید - محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش مضر (اشعه ماورا بنفش) خورشید باید در اولویت باشد.

لباس اساسی ترین شکل محافظت در برابر آفتاب است.

هرچه پوست بیشتر پوشانده شود - بهتر است. شلوارهای بلند بهتر از شلوار کوتاه می پوشند. پیراهن آستین بلند بهتر از تی شرت است.

با یک پیاده روی یک ساعته یا بیشتر که در معرض آفتاب قرارمیگیرید با پوشیدن تیشرت آستین بلند و شلوار بلند  میتوانید از اشعه نور خورشید  روی سر ، شانه ها ، گردن ، پشت را از نور خورشید  پوشش دهید.

تی شرت های پولو بازوهای شما را نمی پوشاند و تیشرت های یقه باز آستین کوتاه قسمت فوقانی قفسه سینه را در معرض آفتاب قرار می دهند.  تی شرت هایی را انتخاب کنید که ناحیه حساس پایه گردن شما را بپوشاند.

سرانجام - عینک آفتابی را فراموش نکنید!

شماره 4 از بلیزرهای خط دار (و پلی استر) خودداری کنید

تولید یک لباس و نحوه دوخت آن و به همان اندازه انتخاب پارچه مناسب برای لباس های مردانه در هوای گرم بسیار مهم است.

اگر لباس به گونه ای دوخته شود که بر این خصوصیات تأکید نکند ، می تواند از ویژگی های سبک و تنفس پارچه بی فایده باشد.

آستر پلی استر روی کت پشمی 100٪ سبک وزن قابلیت تنفس پشم را محدود می کند - و این یک گزینه ضعیف برای آب و هوای گرم است.

بلیزرها(نوعی ژاکت است که بیشتر شبیه به بالاپوش های کت شلوار می باشد.بلیزرها بطور کلی لباسی رسمی تر از کت های اسپرت بوده) معمولاً با پلی استر ، ساتن یا ابریشم پوشانده می شوند - هیچ کدام تنفس خوبی ندارند. این گرما را در لایه بین پارچه و پوشش به دام می اندازد.

شما می توانید با انتخاب یکی بدون آستر داخلی ، قسمت عمده بلیزر خود را لاغر کنید.

جای گشادتر روی لباس به گردش هوا کمک می کند. گشاد یا بزرگ سایز چاپلوس به نظر نمی رسد - یک پیراهن کتانی که کمی گشادتر از پیراهن لباس باشد ، احساس نفس را در شما ایجاد می کند.

شماره 5 رنگهای روشن تر را انتخاب کنید

فیزیک پایه - رنگهای تیره نور بیشتری را جذب می کنند. بنابراین آنها داغتر خواهند شد.

رنگ های روشن نور را در تابستان  منعکس می کنند از پوشیدن لباسهایی با رنگ  سردتر استفاده شود.

سایه های تیره آبی ، بنفش و سبز هنگام قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید ، انرژی گرمایی ایجاد می کنند. رنگهای روشن در همان شرایط نور خورشید انرژی گرمایی کمتری تولید می کنند.

نور بسته به میزان جذب یا انعکاس آن به روش های مختلف به رنگ واکنش نشان می دهد.

از آنجا که رنگ سیاه به طور طبیعی بیشتر از میزان بازتابش نور را جذب می کند ، گرمای بیشتری نیز در خود حفظ می شود. نور بیشتر از آنچه جذب می شود از رنگ سفید منعکس می شود ، بنابراین رنگ سفید گرمای کمتری را در خود حفظ می کند.

از آنجایی که مردم تابستان را با آفتاب و گرما مرتبط می کنند ، لباس های رنگ روشن ممکن است مطابق با فصل باعث بهبود روحیه شود.

شاید طراحان مد به طور سنتی مجموعه های فصل تابستان را در سایه های سفید ، بژ ، صورتی و زرد تولید می کنند و افرادی که به دنبال شیک پوشی هستند از این روند پیروی می کنند.

چگونه مردان می توانند در هوای گرم شیک به نظر برسند؟

شماره 1 یک کلاه آفتابی یا کلاه پاناما بخرید

کلاه ها گزینه ای کلاسیک و شیک برای مردان برای محافظت از سر و صورت خود در برابر آفتاب است.

گرمای بدن به راحتی از سر خارج می شود - شما می خواهید در حالی که از سر خود در برابر اشعه خورشید محافظت می کنید ، گرما از آن خارج شود.

کلاه های آفتابی با لبه های عریض (نی یا نمدی) و کلاه های پاناما سبک بوده و ساخته شده اند تا گردش هوا را از طریق سوراخ های تخلیه کناره های کلاه امکان پذیر کنند.

شماره 2 کتهای بدون آستر یا نیم خط بپوشید

ژاکت هاشک بدون خط و یا نیمه آستین سبک ، تنفس و مناسب تابستان است.

یک کت و شلوار سبک و رنگ روشن در پشم های پنبه ای ، پارچه ای یا گرمسیری در گرما به خوبی کار می کند - پارچه کتانی رطوبت بدن شما را از بین می برد و باعث می شود نفس شما خنک شود.

اطمینان حاصل کنید که پوشش کت شما قابل تنفس است.

اگر می خواهید یک درجه بالا بیاورید - یک گردنبند بافتنی و مربع جیبی رنگارنگ را با کت خود جفت کنید.

شماره 3: پیراهن کتانی را اهرم کنید

پیراهن های کتانی سبک و راحت هستند. تنها ایراد میزان اتوکشی لازم است.

برای پیراهن های نخی - با 100٪ پارچه نخی و سبک بچسبانید. پنبه آکسفورد پارچه سنگین تری است و اگر انتخابی بین پارچه ساده و پارچه ای دارید - پنبه ساده را به جای پارچه سفت گره ای انتخاب کنید

شاه ماهی یک انتخاب ضعیف برای تابستان است. اگرچه پارچه ای نخی سبک است - اما قابل تنفس نیست.

برای شیرجه رفتن عمیق به بهترین پیراهن های تابستان ، راهنمای پیراهن های تابستانی مردانه را بخوانید.

شماره 4: چینی بپوشید (از شلوار جین صرف نظر کنید)

با وجود محبوبیت شلوار جین در هر آب و هوا - آنها در تابستان انتخاب ضعیفی هستند.

اگر هنوز مشتاق پوشیدن شلوار جین هستید - با شلوار جین سبک ساخته شده از پنبه سوپیمای مرغوب بپوشید.

چه گزینه ای وجود دارد؟ 100٪ چینی پنبه ای در رنگ های مختلف. چینی ها ارزان ، شیک و سرگرم کننده هستند. به علاوه - می توانید پایین آن را به راحتی بچرخانید تا هوا در اطراف پاهایتان گردش کند.

شلوارک برای تابستان یک گزینه آسان است

شماره 5 تلنگرها را گم کنید - کفش تابستانی بخرید

بدون جوراب رفتن یک نگاه تابستانی است - اما مراقب باشید زیرا غدد عرق کافی در پا وجود دارد که هر روز یک چهارم فنجان را با رطوبت تولید و پر می کند. تمام رطوبت موجود در کفش شما می تواند چرم را خراب کند.

کفشی بپوشید که قابل تنفس باشد ، همراه با جوراب های نخی یا پشمی سبک در رنگ های سرگرم کننده و روشن باشد. کفش های قایقی و کفش های رانندگی که با جوراب های مخفی پوشیده می شوند گزینه های دیگر هستند. قطعاً این فصل چکمه نیست.

صندل برای رویدادهای اجتماعی قابل قبول است ، اما دمپایی مخصوص ساحل است.

برای هوای گرم - من لغزش سبک ، مقرنس یا کفش راحتی مردانه را ترجیح می دهم.

شماره 6 از جلیقه یا جلیقه استفاده کنید

جلیقه (یا جلیقه در سایر نقاط جهان) معادل تابستان یک کت رسمی است. با پوشش داخلی قابل تنفس - جلیقه ها بهترین گزینه شما برای پوشیدن لباس در هوای گرم هستند.

می توانید ژاکت را از یک کت و شلوار سه تکه کنار بگذارید و یک ژاکت کمر پاپیون یا گردن بند بپوشید و آستین پیراهن خود را بالا بزنید. یک جلیقه نخی یا پارچه ای مکمل چینی های شما خواهد بود و رنگ بیشتری به لباس های شما می بخشد.

در هوای گرم - راحت بودن در اولویت است. اما با ترکیبی مناسب از پارچه های رنگارنگ ، سبک و قابل تنفس ، که با عناصر مناسب ساخته شده است - شما مجبور نیستید سبک خود را فدای راحتی کنید.

می توان ترکیبی خوب از هر دو را بدست آورد - سبک کلاسیک بی انتها است و فقط به فصول محدود نمی شود.

 


خاطره کلاه کج

خاطره کلاه کج

توضیحات بیشتر

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود